Kundservice

De vanligaste frågorna:

Är det gratis att vara medlem hos er?

Ja, det är alltid GRATIS att vara medlem i Med24s kundklubb, och så kommer det att förbli! Som medlem får du fördelar och tjänar in bonus, som du kan använda på din nästa order. Lär mer om vår medlemsklubb här.

Hur använder jag min medlemsbonus?

För att använda din bonus ska du komma ihåg att logga in då bonusen är sparad på ditt login/medlemskonto. När du är i kassan får du frågan om du vill använda intjänad bonus och kan klicka i att du vill använda den. Du kan också välja att spara din bonus. Totalbeloppet på din order blir automatiskt uppdaterat när du klickat i rutan när du är i kassan, att du vill använda din bonus. Läs mer om fördelar och bonus här.

Vad gör jag om jag ångrar mitt köp?

Om du ångrar ditt köp, kan du skicka ordern retur inom 30 dagar efter att du mottagit den. Skriv ett mail till kundservice på e-mail: info@med24.se och upplys ditt ordernummer så vi kan notera att din retur är på väg till oss, du kan skriva ut returlabeln här och sedan skicka paketet till oss. Du mottar ett mail från oss när vi mottagit din retur, där vi upplyser om vidare handläggning av din retur. 
Läs mer om retur och ångerrätt här.  

Kan jag ändra i min beställning?

Det kan tyvärr inte ändras i ordern efter beställning. Om du ringer in snabbt, kan vi oftast hinna att annullera din order, och du kan då lägga en ny order inklusive den vara du saknade. Läs mer om order och beställning här.

Jag vill reklamera en vara – hur gör jag?

Om du önskar att reklamera en produkt, kan du kontakta oss på mail eller via telefon. Reklamationen ska göras inom rimlig tid efter att felet har upptäckts. Beroende på vilket skick produkten är i, kan du få ersättning, byte av produkt eller eventuell reparation. Lär mer om reklamation här.

Ni skriver "Fri frakt från 499 kr", vad betyder det?

Det betyder, att det vid köp över 499 kr är gratis frakt när du väljer DHL Service Point. Väljer du under betalningsprocessen en annan leveransform, kan det tillkomma frakt. Läs mer om leveransmetoder och priser här.


Kontakta oss

Om du inte har fått svar på din fråga får du gärna kontakta oss på mail.

Maila oss på info@med24.se, och förvänta svar inom 24 timmar alla vardagar.
Du kan också ringa till oss på 08 - 403 001 90. Telefonerna är öppna måndag-torsdag kl 9-15.

Skriv gärna ett mail i stället för att ringa. Här har vi möjlighet att ge dig ett snabbare svar. Vi gör allt för att svara snabbt!
Du kan också söka information överst på sidan, där vi svarar på de vanligaste frågorna 🙂

Fri frakt över 499 kr

med DHL

30 dagars returrätt

30 dagars retur- och ångerrätt från den dag du mottager varan

Medlemsbonus

Du får bonus på dina köp hos oss

Kundservice

Kontakta oss på tfn: 08 - 403 001 90 eller på e-post: info@med24.se

Spara ännu mer på alla dina sunda inköp!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och motta exklusiva erbjudanden, kampanjer och experttips för en sundare livsstil.