Kundservice
0 varor
Varukorg

Kundservice

Har du frågor om våra produkter, frågor om din order eller andra frågor rörande beställningar är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper gärna till!
Kontakta oss!
Tfn: (9-15 mån-fre): 08 - 403 001 90
Leverans
När du handlar för mer än 499 kr är leveransen gratis, för beställningar under 499 kr är fraktpriset 39 kr.

Vi samarbetar med posten MyPack för leverans och du mottar oftast din order 2-5 dagar efter du gjort din beställning. Vi har ett stort lager så de flesta beställningar lämnar vårt lager redan samma dag som orden avgivits.
 
De flesta beställningar ska hämtas ut hos ditt postombud då paketet inte får plats i brevlådan. (Om möjligt vid mindre försändelser lämnar posten kuvertet i brevlådan). Posten lämnar en avi med ett referensnummer som du ska ta med när du hämtar ut ditt paket hos ditt postombud. När du ska hämta ut din beställning hos ditt Postombud ska du alltid ha med din legitimation, då endast personen vars namn står på paketet får hämta ut det.

Om du inte hämtar ut ditt paket sänds det i retur till oss efter ca 14 dagar.
Vi sänder alltid dina varor i ett neutralt paket/kuvert. Avsändarnamnet är Med24.se och på kontoutdraget från din bank i samband med betalningen kommer det endast stå Med24.se/Blue Medico som är vårt verksamhetsnamn.


Handla och betala

Så handlar du hos Med24.se – steg för steg:
  1. När du hittat den produkt du gärna vill köpa lägger du den i varukorgen genom att klicka på den gröna knappen ”Lägg i korg”.  Vid en del produkter ska du välja variant för att kunna lägga varan i korgen.
  2. När du lagt de varor i korgen du önskar köpa går du till kassan. Du hittar kassan längst upp till höger på sidan markerad med rött. Här får du en överblick över innehållet i din varukorg och kan välja att lägga till eller ta bort varor. I kassan kan du också använda intjänad bonus, ev. kampanjkod och se aktuell bonus på din order. 
  3. Du betalar via Klarna Chekout:
  • Klarna Faktura
  • Klarna Konto
  • Klarna Kampanj
  • VISA/Mastercard
  • Internetbank 
Du får en orderbekräftelse via e-post som bekräftar att vi har mottagit din order.

Vid frågor ang. din betalning är du välkommen att kontakta Klarna på 08-120 120 10. Du kan också logga in på mitt Klarna här.


Frågor och svar

Beställning
Jag kan inte genomföra min order?
Gå igenom dina uppgifter så allt är korrekt ifyllt, kom ihåg att fylla i att du accepterar våra handelsvillkor. Behöver du ytterligare hjälp kan du kontakta vår kundservice på e-mail: info@med24.se eller på telefon 08 - 403 001 90.

Hur får jag min medlemsbonus?
Om du önskar att vara medlem hos Med24.se har du möjlighet att få 5 % Bonus på alla de produkter du köper. Det gäller också redan nedsatta produkter. Det är helt gratis att vara medlem. För att få bonus så ska du upprätta dig som medlem i samband med din beställning. Din samlade bonus framgår av orderöversikten innan du slutgiltigt bekräftar din order. Var uppmärksam på att du samtidigt kommer att få Med24.se´s nyhetsbrev när du blir medlem. Nyhetsbrevet utkommer ca en gång i veckan.

Hur vet jag att min order är genomförd?
Du får en orderbekräftelse på e-mail när din order är genomförd.

Hur mycket kostar frakten?
Frakten är gratis vid köp över 499 kr, om du handlar för mindre än 499 kr är fraktpriset 39 kr.

Betalning

Vilka betalningssätt finns det? Klarna Chekout:
  • Klarna Faktura
  • Klarna Konto
  • Klarna Kampanj
  • VISA/Mastercard
  • Internetbank
Du kan se Klarnas villkor – klicka här

Varför kan jag inte handla med Faktura?
-Du måste vara över 18 år.
-Felaktig adress, endast folkbokförd adress godkänns.
- Du har överskridit din maximala kreditgräns
-Felaktigt personnummer, personnumret måste passa folkbokföringsadressen för att fakturaköpet ska godkännas. Vid ytterligare frågor kontakta Klarna Klarna på 08-120 120 10

Leverans
Hur lång är leveranstiden?
Vi samarbetar med posten MyPack för leverans och du mottar oftast din order 2-5 dagar efter du gjort din beställning.

Retur och Ångerrätt
Om du ångrar ditt köp kan du skicka varan retur till oss inom 14 dagar. Vid returnering ska varan vara oanvänd och i original förpackning, kom ihåg att skicka med en kopia av orderbekräftelsen och uppge om du önskar pengarna tillbaka eller om du önskar byte till en annan vara. 
Vår returadress är: Med24.se, Genvägen 1, 23162 Trelleborg. Vi återbetalar inte fraktomkostnader i samband med returvaror. Du mottar ett mail från oss när vi mottagit varan, där vi upplyser om vidare handläggning av din retur.

Jag vill reklamera en vara – hur gör jag?
Skulle du mot förmodan uppleva ett fel vid en produkt du köpt hos oss så ska du kontakta vår kundservice.  Om produkten ska sändas i retur till oss så ska du skicka med detaljerad information om vad produkten felar. Detta är nödvändigt då vi skickar produkten vidare till producenten som i sin tur har behov av dessa upplysningar.
Om du returnerar hela eller delar av din beställning ska du självklart inte betala för dessa varor.  Logga in på Mina Sidor på klarna.com/sv och flytta fram fakturans förfallodatum med tio dagar. På så vi har vi möjlighet att hinna ta emot returen och registrera den. Under Mina Sidor hos Klarna kan du även kontrollera när returen har registrerats genom att hämta en uppdaterad version av din faktura. Du kan logga in genom att antingen ange e-postadressen du använde i ditt köp eller ditt OCR- / Fakturanummer och personnummer. Skulle returen inte ha registrerats när det nya förfallodatumet närmar sig ber vi dig att kontakta Klarnas kundservice, så hjälper de dig vidare!

Möt vårt kundserviceteam!


Se webbsida
Med24.se – Genvägen 1 – 23162 Trelleborg – Tfn: 08 - 403 001 90 – E-mail: info@med24.se - Org nummer: 28520832
Vinn ett presentkort till Med24.se500,00 SEK
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och delta i utlottningen om ett presentkort på 500,00 SEK
Tack för din anmälan!
Vinnaren får direkt besked och
presenteras i vårt nyhetsbrev en gång per månad.