Betalningsfel Checkout

Betalningsfel Checkout

Problem med betalningen - Privatperson
Efter du bekräftat ditt köp väljer du hur du vill betala. 
Du fyller i din e-postadress samt postnummer för att gå vidare och slutföra ditt köp. (Är det första gången du handlar genom Klarna checkout ska du uppge ditt personnummer för att kunna betala med faktura, om du inte vill uppge personnummer kan du välja att betala med banköverföring eller kortbetalning. )

Du kan välja mellan förljande betalningsmetoder:
- Betala Direkt
- Faktura 14 dagar (0 kr i avgift)
- Kort
- Banköverföring 
- Delbetala i din egen takt 

Om du fortsatt har problem med att genomföra betalningen kontakta Klarna på 08 - 120 120 10

Problem med betalningen - Företag
Det kan uppstå problem vid betalningen om företaget/verksamheten är registrerad på flera adresser (vanligt inom kommun och landsting).

Kontakta vår kundservice om problem med betalningen kvarstår.

Gratis frakt över 599 kr

Med PostNord

14 dagars returrätt

14 dagars retur- och ångerrätt från den dag du mottager varan

Medlemsbonus

Du får bonus på dina köp hos oss

Kundservice

Kontakta oss på tfn: 08 - 403 001 90 eller på e-post: info@med24.se

Prenumerera på nyhetsbrevet!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få information om nyheter och erbjudanden